lauantai 24. lokakuuta 2015

Bloggaaja esittäytyy

Olen 26-vuotias Tea Tyvijärvi ja asun Akaassa. Teen täällä parturi-kampaajan ja ripsimuotoilijan töitä omassa liikkeessäni, Hiuskeskus Teassa. Olen valmistunut kampaajaksi vuonna 2008 ja ripsimuotoilijaksi olen opiskellut muutama vuosi sitten. Käykäähän tykkäämässä mun Facebook-sivuja www.facebook.com/hiuskeskustea
ja varailkaa aikoja numerosta 035423008.


Olen bikinifitness-kilpailija. Kilpailin kisadebyyttini viime kevään 2015 FitnessClassicissa sarjassa +168cm bikinifitness. Sijoituin neljänneksi kovatasoisessa kilpailussa. Tavoitteenani on seuraavan kevään 2016 kilpailut ja olla tietenkin parempi versio itsestäni kuin viimeksi. Valmennuksestani on vastannut TeamFitfarm ja jatkossakin edustan heidän tiimiään. Olen myös suorittanut omaksi hyödykseni personal trainerin tutkinnon, mutta saa nähdä tulenko niitäkin töitä vielä joskus tekemään.

Kuva: Tomi Rehell 


Blogistani tulee oman näköiseni ja keskityn minulle tärkeisiin asioihin kuten treenaminen, kilpailut, ruokavalio, työni, kauneudenhoito ja kaikenlaiset ajankohtaiset asiat. Toiveita saa tietysti esittää. 

Minua voit seurailla myös instagramissa www.instagram.com/teatyvijarvi

<3 Tea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!