maanantai 9. marraskuuta 2015

Mun arki

Viikot hujahtaa tosi nopeasti, kun on paljon tekemistä. On töitä, treenejä, vapaa-aikaa, koulutuksia ja kavereita. Kaikille haluan kuitenkin löytää paikkansa ja aikansa. 
Yleensä teen arkipäivät töitä ja viikonloput olen vapaalla. Joskus saatan olla myös lauantaisin töissä, jos näin olen sopinut asiakkaiden kanssa taikka minulla on tulossa loma, jolloin töitä on tehtävä enemmän.
Kauneusalan yrittäjän työhöni kuuluu paljon muutakin kuin pelkkää liikkeessä oloa. Käyn kirjanpitäjällä ja pankissa, hoidan asioita, käyn tukussa, teen markkinointia yms. Minulla on tämän takia aukioloajat sopimuksen mukaan, jotta voin paremmin sovittaa omat aikataulut ja työn.
Heräilen normaalisti arkena joskus 7.30-8.30 päivästä riippuen.
Arkisin, jos mulla on vain lenkkipäivä, niin käyn lenkillä ennen töihin tuloa. Jos mulla on salipäivä, käyn mielummin salilla työpäivän jälkeen noin kuuden aikoihin. Jos olen myöhempään töissä, käyn mielummin aamulla tekemässä salitreenit. En treenaa oikeastaan koskaan myöhään illalla, koska käyn ylikierroksilla treenien jälkeen ja näin yöunet kärsii. Eniten ärsyttää arkena kyllä kantaa miljoonaa painavaa kassia kainalossa, kun on työvaatteet, kalenteria, treenikamoja, suihkutarvikkeet, meikit, eväät ja kaikkea muuta tarpeellista... 
Ruokaa laitan muutaman kerran viikossa aina pariksi päiväksi kerrallaan. Yleensä koitan tehdä sen nopeasti, enkä paljoa jaksa hifistellä. Jos vapaa-aikaa olisi enemmän, niin ruoanlaittoon voisi tietysti panostaa. Mutta tykkään yksinkertaisesta ruoasta, enkä tarvi arkena mitään gourmeeta.
Kavereita tapaan yleensä viikonloppusin, jolloin on enemmän vapaa-aikaa eikä oo niin kiire minnekään. Mulla on se ihana tilanne myös, että mun kaverit käy mun asiakkaina, jolloin nään heitä siinä samalla kun teen töitä, vaikkei se sillon edes tunnu työltä.

Vkloppuna olimme Petran kanssa paikallisessa boxing nightissa myymässä arpoja nyrkkeilyseuran hyväksi ja loppuilta päästiin katteleen matseja. Tää oli kiva ilta! 

Illalla on ihana olla kotona hetki rauhassa ennen nukkumaanmenoa ja katsella vähän tv:tä tai lukea kirjaa. Nukkumaan menen noin 22-24. Pyrin aina nukkumaan 8 tuntia yössä, jotta kroppa ja mieli palautuu.

Ihmisten arki on tosi hektistä, joten pitäis löytää niistäkin hyviä hetkiä. Tai jos sun arki ei oo sellanen kun haluat, niin tee asialle jotain, koska vaan itse pystyt vaikuttaan. Oot oman elämäs herra. Mulle arjessa päivän kohokohtia on ehdottomasti salitreenit ja töissä se, kun asiakas on tyytyväinen mun tekemään työhön, jolloin saan kokea niitä onnistumisen tunteita. 
Koska I love what I do <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!